Starszy Referent w Punkcie Obsługi Klienta Dystrybucyjnego

PGE Dystrybucja S.A. Centrala
Kozienice
PGED-CE-35-2025

Twoje zadania:
• Bezpośrednia obsługa Klienta w Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego,
• Przyjmowanie pism i wniosków od Klientów (w tym skarg i reklamacji),
• Przyjmowanie reklamacji i skarg dotyczących PGE Dystrybucja S.A.
• Rejestracja zgłoszeń klientów w oparciu o zdefiniowane standardy i procedury obsługi w dedykowanym systemie do rejestracji,
• Udzielanie informacji i wyjaśnień Klientom związanych z działalnością Spółki i w oparciu o zdefiniowane standardy i procedury obsługi,
• Monitorowanie zarejestrowanych zgłoszeń,
• Współpraca z komórkami merytorycznymi z Oddziałów i Centrali Spółki

Nasze wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie w obsłudze Klienta
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność
• Wysoka kultura osobista i komunikatywność
• Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
• Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych oraz czasowej zmiany miejsca pracy (szkolenia adaptacyjne, zastępstwo)

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie
• Pracę pełną wyzwań
• Udział w jednym z najważniejszych projektów w Spółce
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Przyjazną atmosferę pracy
• Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. (adres: ul. Garbarska 21A; 20‑340 Lublin). Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest dostępna na stronie https://pgedystrybucja.pl/polityka-prywatnosci/dane-osobowe/klauzula-informacyjna-dla-kandydata-do-pracy.

Aplikuj na to stanowisko

Udostępnij tę ofertę: